Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-

1. Har du ett par rosa string? Ja 

2. Vem var den senaste du pussade? Slutar på s

3. Gillar du någon nu? Nej men intresserad

4.Vad gjorde du inatt? Kollade skräckfilm med grabbarna

5. Hade du berättat för din föräldrar om du blivit gravid nu? För mamma i varje fall, sen hade jag gjort abort

6. Hade du blivit glad om din kille friat till dig? Har ingen hehe

7. Klackskor eller sneakers? Klackar självklart

8. Kjol/klänning eller jeans? Kjol/klänning lätt

9. Äkta hårfärg? Mörkblond är jag väl. Lite mörkare än så nästan, ljusbrun nu för tiden skulle man kunna säga. 

10. Nuvarande hårfärg? Först på toppen rött, sen brunt i längderna och blont i topparna, hahah har allt i mitt hår nu

11. Frisyr? Hyfsat rakt

12. Skostorlek? 36

14. Har du någonsin vart kär Ja två gånger

15. Tror du på kärleken? Jada

16. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Ja men båda gångerna har varit mitt fel, så jag fick skylla mig själv 

17. Har du någonsin krossat någon annans hjärta? Jaa

18. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän?nix

19. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? Nej jag är fan redo haha

20. One night stand eller förhållande? Förhållande 

21. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Tycker om bådaaa

22. Telefonkontakt eller face to face? Irl såklart

24. Har du någonsin gått på bio ensam 

25. Saknar du någon just nu? Jadå

26. Är du glad? Jag är nästan jämt glad :)

27. Gillar du någon just nu? Gillar är ett starkt ord haha

28. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej

29. Har du hund? nja mamma har

30. Tror du på spöken? Naej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0