Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Göteborg











Haft en så härlig helg i Göteborg hos bästa vännen. Kom dit fredag eftermiddag, så åt vi tapas på pinchos. Som även kommer till Karlstad nu i november tror jag!
Sen åkte vi hem till Emelie och kollade film, dippade och myste.
Lördag åkte vi in till stan och kollade affärer, köpte endast en väska och läppstift. Sen mötte vi upp hennes kompisar för sushi. Och efter det förfestade vi och drog till Push.
Idag söndag tog vi en långpromenad, åt på vapiano, åkte till Emelies syster och hängde där. Nu sitter jag på tåget påväg hem och är hemma efter 23. Och imorgon börjar jag 07.
Jag har sökt universitet i Gbg till våren och även intresseanmält för lägenheter. En sån mysig stad. Men vi får se vad jag vill, är väldigt kluven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0