Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-

Även fast jag har ett hem jag älskar så har jag inget riktigt hem. Ett hem är där hjärtat är, men jag kan inte hitta mitt hjärta här, ingenstans.
Pappa brukar säga att jag är en person som inte tänker så mycket, enkel och som låter allt vara. 
Men då känner han nog inte mig. För jag tänker så fruktansvärt mycket. Så mycket att jag ibland inte vet vart jag ska göra av tankarna.
Det är ofta som jag lägger mig i sängen, både dag, kväll och natt. Då lägger jag mig där för att blunda och bara tänka. Jag tänker på allt som varit. Det är även därför som jag alltid sover några timmar på dagen. För jag blir utmattad av allt tänkande.
Pappa du har rätt till en viss del, men du känner mig nog inte innantill. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0