Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Torsdag



Igår va det en lång dag, först träffade jag Amanda i stan så kollade vi affärer och lunchade. Sen träffade jag syrran och lillebror i stan så umgicks vi lite för att fira Andree som fyller år på tisdag.
Åkte sen hem till pappa och hämtade lite julpynt och umgicks lite med dom. Och sen hem till Johanna så var vi där några timmar och så följde hon med hem till mig och sov. Och idag har vi gått på bergvik. Sen åkte jag till mamma och umgicks med henne. 
Är helt slut, imorgon jobbar jag 11-20 sen blir det cava med ett gäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0