Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Helgen







Hallådär! Har verkligen haft en superhärlig helg. Fredags var vi några hos mig så drack vi lite, drog till tables och in på krogen en stund.
Och lördag så hängde jag först med Calais och Simon på dagen. Sen åt jag Michelle, Elinor och hennes lillasyster hemmagjord musselsoppa med hemmagjord aioli, pomfritt och vitlöksbröd. Samt tog ett par glas vin, så mysigt var det! Sen drog jag till en förfest vid 11 hehe. Och sen verket. Hör ni vilken härlig lördag???
Idag har jag vart i stan med Sofie o Johanna och käkat bakismat. Nu hänger vi hos mig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0