Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-

Vad är du rädd för? Hajar och BoysNär grät du senast? Fett länge sen, men det var för att jag hade så ont i kroppen haha..

Vilka åkte du bil med senast?
Hmm, skjutsade hem Alicia från jobbet

Vilka åt du mat med senast?
Frida på jobbet 

Värsta smärtan du råkat ut för?
Psykisk smärta i hjärtat. Aldrig råkat ut för något jättefarligt annars.. Typ när jag fick limma huvudet en gång?? För jag slog huvudet i en soffa :((

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv?

Alltså ibland kan jag va megadepp över mitt liv. Sen kommer jag på att jag har det faktiskt jäkligt bra just nu även fast det är lite ensamt här hemma.. Älskar dock att va ensam också iof. Men något som gjort mot riktigt glad.. Att jag för ca 8 månader sen började umgås med en igen som kom att bli min bästa vän!

Vem var det femte senaste smset du fick från?Coop, kul va?? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0