Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Vecka 6?


              Lite bilder från veckan.
Sen sist jag bloggat har det hänt lite allt möjligt. Min bil gick igenom besiktningen 😍 jag har sagt hejdå till min bästa vän som ska åka till Australien i 10 veckor. Jag har träffat Lisa på stan, firat Emma med utgång, varit på restaurang med två kompisar. Och även haft filmkväll/matkväll med tre andra kompisar. Och såklart jobbat. 
Trots att jag haft en fullbokad vecka med massvis av kul har det även varit den jobbigaste veckan på länge. Ibland finns det motgångar men det är bara att fortsätta kämpa, för en dag är motgångarna borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0