Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tisdag



Igår jobbade jag 12 h med endast en timmes rast..så slocknade tidigt och vaknade 11 h och 15 min senare haha! Idag har jag varit på Ikea, sen lämnade jag in min mobil för nytt batteri. Billigt och gick på en minut, så värt! Mitt batteri har ju levt sitt egna liv ett bra tag och dött titt som tätt när den till och med är fulladdad. Blev iallafall pizza ikväll. Nu har jag bott i stan i 2.5 vecka och fyfaan vad skönt det vart! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Bilder på lägenheten taaaack! Väntar på inbjudan för inflyttningsfest 😏

Svar: Haha allt är inte 100 än så jag ska inte säga för mycket :) men om jag får den är det givet att det blir inflyttningsfest ;)
Har inga bilder dock!
nichole torén

2015-02-18 @ 18:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0