Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-






Idag köpte jag jättefina muggar 😁 och lägenheten var super, så den får det nog bli! Blir antagligen förstahandskontrakt, riktigt skönt. Ligger och kollar på soffor, stolar och bord för tillfället. Denna veckan jobbar jag 5 dagar än så länge, och lunchen med Lisa blev flyttad pga det.. Har även sökt lite jobb idag.
Ligger och skrattar åt mig själv just nu för kom på för ett tag sen när jag träffade en kille och jag skulle köra honom med min bil. Det första jag gjorde var att få motorstopp hahaha. Då sa han "jag har haft körkort i 10 år" hahaa oupps pinsamt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0