Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Ännu en

Söndagshäng?
Om man varit ute på lördagen så spenderar jag gärna söndagen med en kompis, pizza och framför en film.
Om mina inte varit ute så skulle jag gärna laga någon god maträtt tillsammans med en kompis. 

Hur ser din drömkille ut?
Han ska vara oerhört snäll, aldrig skämmas över mig och gärna vilja presentera mig för sina vänner och familj så fort som möjligt. Han ska förstås ha riktigt goa föräldrar. Sen ska han ha en riktigt bra humor och få mig att skratta. Hans värderingar ska va liknande mina. 
Ja som ni märker så går jag mest efter personligheten. Men okej utseendet, ganska lång, 185, brunt hår, lite längre med fina lockar som han trär bakom öronen, fin skäggväxt. Inte för vältränad. Ja det är perfekt. Vart finns du? 

Jag har ju egentligen hittat en kille som ser ut exakt såhär men personligheten stämde inte överens, det viktigaste tyvärr..

Hur går tankarna när du ska välja outfit inför en utgång?
Äh jag tar mest något jag tycker är snyggt och som jag inte hade förra eller förrförra helgen. 



Vad skulle du ta på dig på en date, en fredagskväll?
Inte fööör uppklätt, något snyggt, enkelt och bekvämt. 

Vilket ämne pratar du helst om med vännerna?
Beror på med vem men Emelie:
80% killar
15% övrigt
5% jobb/skola

Vad gör du helst en lördagskväll?
Om jag får bestämma skulle vi först vara ca 4-5 jättenära kompisar. Nu har jag väl inte alla dom i samma krets men. Så skulle vi äta tapas på Baron (aldrig provat men vill) ta någon drink, gå hem och äta lite chark och chips och ta ett par glas vin. Sen till en pub och hänga och efter det krogen och dansa loss. 

Om du får bestämma, klackar eller sneakers?
Klackar alla dagar i veckan. Högre till utgång. Men klackar även till stan, jobbet osv. 

Raggar du eller blir du raggad på?

Blir mest raggad på

Singel eller i ett förhållande?

Väljer förhållande, helt klart, iallafall just nu. 

Vart planerar du att resa nästa gång?
Göteborg lite längre fram

Vem är din best friend på Snapchat?
Tom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0