Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

Ingenting

Vad var det senaste du såg på tv?

Igårkväll såg jag på american pie som gick på tvn. 

Utan att se efter, gissa vad klockan är?

Haha råkade kolla automatiskt... Sorry

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Bilarna utanför fönstret och så har jag även en podd i bakgrunden. Börjat lyssna på "dejtingpodden". SUGET

Vad gjorde du innan du började svara på den här undersökningen?

Då sträckkollade jag igenom dashas blogg.

Vad har du på dig?(detaljerat)

Ingenting alls haha..

När skrattade du senast?

Igår till american pie antagligen 

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

En tavla och två, okej vet inte vad det är? 

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Hade köpt en drömlägenhet i Göteborg. Även rest till USA, london, Paris och Italien. Ja ni märker ju, vill hellre till storstäder än till Australien like everybody else. 

Berätta något om dig som folk inte känner till?

Ibland sover jag i soffan fast min säng typ är 3 meter ifrån HEHE. Jag har skön soffa faktiskt, och fett stor. 



Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?

Fred, mat och vatten till alla. Och helst att man aldrig ska känna något ont efter ett break up

Tycker du om att dansa?

Tyckte mer om det förr.. På våra hemmafester, DET va kul









Har du några husdjur?

Inte i min lägenhet men jag har min katt baloo hos mamma

Vilket jeansmärke?

Använder inte märkesjeans. Förr hade jag dock Lee

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

Tycker om Meja till en flicka. 

Vilken var din första konsert?

Swedish house mafia




Fyra favoritsaker just nu utan rangording?

Min mobil… ljusstaken, podd, och emelie

Hur valde dina föräldrar ditt namn?

Mamma valde det, hon ville ha något franskt. Så tyckte hon även det va fint som Anna Nicole Smith hette. Men för mig blev det Anna Nichole Patricia.

Michelles historia är lite finare. Pappa älskar Beatles, dom har en låt som heter Michelle så han tyckte hon skulle heta det. 

Gillar du din boendesituation?

ÄLSKAR min lägenhet, stort kök, perfekt storlek för mig. Läget är även perfekt. 1 min till gym, 6 min cykel till stan, Coop 1 min, Coop bergvik (jobbet) 5 min med bil, buss 40 sek, 1,40 sek till Calä, Statoil som har öppet 24/7 och även mcdonalds. PERFEKT? 




Har du bra hörsel?

Tror inte det, säger väldigt mycket "va" :(

Idrottar du?

Smeknamn?

Nu för tiden inget alls. 

Vilken låt lyssnar du på just nu?

Ingen för tillfället. Men älskar biebers nya låtar,  ska försöka få biljett till honom imorgon... Har  otur så får se hur det går med det. Men det vore så jävla FETT. Skulle stå där och gråta bland 12åringarna<3

Vad ska du göra nu?

Äta fil, blåbärssylt och müsli.

Hareeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0