Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-


Dagarna och veckorna rullar på, så jävla gött. Har det riktigt bra måste jag säga! Väldigt trött dock med tanke på att jag somnar innan 11 ibland, haha vad händer med mig. Igår var jag så trött så allt snurrade.. 
Kan inte sova hemma heller för dom byter fönster i mitt rum, men det är skönt att komma bort lite ibland också.
Imorgon jobbar jag 12-21 med den jobbiga telefonen igen, eeeehe.
Och på lördag jobbar jag 16-20.15 på Coop sen 21.30-04.30 på mc. Och sen börjar jag 11.00 på mc igen..
Men jag njuter ändå lite grann;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0