Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-

Hemmakväll eller utekväll?
Utekväll!

 

Håkan Hellström eller Oskar Linnros?

Håkan, men tycker om Linnros också.


Silver eller guld? 

Silver lätt

 

Skräck eller komedi?

Skräck, men kollar inte skräck ensam så blir inte så mkt skräck nu för tiden tyvärr. Såg dock en förra söndagen! Älskar i och för sig romantiska komedier.

 

Singel eller förhållandetyp?

Oj, jag är ju en person som är lite av varje, men får nog säga förhållandettyp. Är ju så mysigt att ha han, den speciella. 


Tatueringar eller piercingar?
På killar ENDAST tatueringar.

 

Bli uppraggad eller ragga själv?

50/50 tycker jag.

 

Höst eller vår?

Vår, lätt.


Öl eller vin?

Vin.

 

Serie eller film?

Om man är insatt så är det serie. Men nu på senaste har det bara vart filmer.

 

Shopping- eller solsemester?
Älskar båda.. Perfekta resemålet hade väl vart Barcelona, sol, shopping och fest. Aldrig vart där dock.

 

Odd Molly eller Hunkydory?

Alltså Odd Molly har väl söta kläder men inte riktigt min stil.. Hunkydory har jag aldrig hört innan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0