Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Inte min text

"Jag ser/hör dagligen om folk som är olyckliga i sina förhållanden. gör slut. Man ska ALDRIG vara kvar i ett förhållande om man är olycklig med personen, gör hen dig inte lycklig? Gör slut. Är du kär men hen fortsätter med sina misstag? Gör slut. Jag vet att det inte är lätt.

Jag blir så ledsen när mina närmsta kompisar mår dåligt över sin partner, okej om man bråkar då och då, ibland kanske det går över en gräns och sen löser man det. Men det ska inte upprepas gång på gång, man ska inte må dåligt pga. någon annan! Man ska ALDRIG ligga under någon annan, ni ska vara på samma level,  50/50 all the time. Det är så jävla lätt att man hamnar under någon annan, t.ex den där svartsjuka partnern som hindrar dig från att hitta på grejer med kompisarna eller kanske den där idiot-partnern som ständigt går ut på fester och ”råkar” pussa någon annan varje gång och alltid skyller på fyllan. GÖR SLUT. Men du ser inte det, du ser inte att hen upprepar sina misstag eftersom att du är kär, du kanske till och med är galet kär men det spelar ingen roll, det ska inte finnas någon ursäkt till sånt här. Kärlek gör än blind, jag vet det."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0