Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

"Jag älskar dig"

"Jag älskar dig" meningen som nästan blir allt för vanlig när man är kär. Man säger det inprincip varje dag utan att egentligen tänka på hur mycket dom orden betyder. Ibland vill jag nästan hitta på en annan mening, en annan mening som är ännu starkare som man kan säga när man verkligen avgudar någon. Idag fick jag ett sms där det stod "jag älskar dig!" och då stirrade jag på dom tre orden i nästan en minut och tänkte på hur jäkla fint det är, hur jävla underbart det är att vara älskad. Det kom till och med tårar för att jag förstod att jag verkligen är något speciellt för den här personen. Använd den meningen med omsorg, och ännu viktigare, lyssna på meningen när någon säger det till dig. Det är underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0