Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Veckan


Onsdags: var faktiskt ledig så jag och min syster åkte till mamma och sov över och kollade tv, ansiktsmask och fotbad.

Torsdags: åkte till stan och träffade Emma Johanna Filippa o åt lunch/fikade och sen jobbade jag o åkte till mitt hjärta.
Fredags: drog på förfest och sen drog vi till tempel, hade riktigt kul!

Lördags: åkte till mina kusiner och åt smörgåstårta och tårta sen åkte jag hem och kollade film med Michelle och Titti och åt ost och kex.


Idag: ska först jobba till 21 sen ska jag och Johanna till Carro och kolla film o sova över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0