Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Låt det va som i en film

En gammal bild på mig o Johanna, den kvällen slutade mindre bra för mig haha!
I fredags så hade jag en ensamkväll hemma och kollade film sen kom älskling 02.30 och sov hos mig. På lördagen va de samma grej, hade ensamkväll och så kom Emil 21.30. I söndags var jag hos släkten och firade en försenad jul så fick lite klappar! Sen åkte jag hem till älskling på natten och idag så var jag med till älsklings pappa och hade lite släktkalas typ. Nu ligger jag ensam i min säng och ska jobba på McDonalds imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0