Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? 
Nej :D
53. Vilken var den senaste boken du läste? 
Om att älska, i somras
54. Läser du dagstidningen? 
Nix
55. Prenumererar du på någon veckotidning? 
Nej
56. Dansar du i bilen? 
nej...
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? 
Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? 
En arg replik för att förbereda mig
59. När var du i kyrkan senast? 
När jag va pp begravning, eller kyrka och kyrka..
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? 
Micke va skön!

61. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? 
Meja

62. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?Oj så svårt hehe. Men kärlek utan sex då

63. Vilken var den senaste filmen du såg?
Dum och dummare 1

64. Har du bra självförtroende? 
Ja de tycker jag väl

65. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? 
Skulle vilja att de va sommar, att jag och några tjejer satt i bilen påväg ner till grebbestad/smögen för att sola, bada i havet, äta gott och festa.

66. Nämn tre saker på din att-göra-lista? 
Idag? Göra iordning mig, hämta storebror och brorsbarn och fira jul!

67. Beskriv ditt drömutseende.
De vet jag inte haha.

68. Skriv namnet på någon du ser upp till.
Beyonce

69. Någon du har kysst.
Världens bästa kille bla.

70. Saknar du något? 
Jag gjorde, men nu börjar de bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0