Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

-



Igårkväll kl 21 ställde jag mig och gjorde bröd haha.
Idag vaknade jag 09, ändå somnade jag 02 inatt, men mamma ringde och väckte mig imorse. Har hunnit med massvis och klockan är bara 14. Har tagit en tur med cykeln till alster, handlat på Konsum, städat toaletten, rensat massa i mitt rum och slängt grejer, dammsugit, torkat, dammat, putsat fönster, ställt in en ny möbel i mitt rum som ni ser ovanför, ringt till Jensens blommor och fått lite jobb där i vinter.
Nu väntar jag på emil så ska vi baka munkar hehe good luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0