Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

THERE'S PARTS OF ME YOU DON'T KNOW NOTHING ABOUT

Nu ligger jag här en vecka senare och kollar på CSI Miami. Kändes som det var nyss, herregud. Jag är jävligt tacksam för att tiden går så fort nu för jag vill bara gå ur 2an nu känner jag.
Idag i skolan skrev jag under för att jag har IG-varning,bra Nichole! Bara ett prov jag ska klara för att bli godkänd dock.
Är också väldigt glad över att inte ha sprungit vårruset idag då det regnat. Ligger under täcket och värmer mig nu istället hoho. Men ska sätta mig in i serien nu,hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0