Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fantasivärld

Det ringer, jag kollar på numret lite snabbt men känner inte igen det. Mina finger rör vid knappen där jag ska svara, jag tvekar men svarar efter några signaler. Ingen som svarar mig när jag säger mitt namn och hallå. Jag vet att det är någon där för den har inte lagt på och man hör små andetag. Jag säger ännu en gång hallå men inget svar då heller. Jag lägger på och tanken slår mig att jag borde kolla upp numret men jag orkar inte. Jag vill inte veta, jag känner på mig ändå och det räcker. För nu är jag inte säker och det känns så mycket bättre än att veta. Så nej, jag kollar inte upp det. Sätter mig i sängen och tänker att det kommer ringa igen, någon som vill nå mig. Det ringer inte igen och det är då jag börjar insé.. Jag var i min fantasivärld och inget det jag tänkte på är sant. Ingenting. Det kommer inte hända.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0