Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

vad jag skulle göra i sommar

* PIP 
* utomlands med kompisar
* utomlands med mamma, kanske!
* till Småland (mamma)
* sommarjobba 2 veckor
* Gbg eller Stockholm hade jag tänkt
* stugan
* fira skolavslutning, midsommar och folk som fyller år!

FÅR SE OM JAG LYCKAS MED ALLT

Såhär skrev jag för några månader sen, vad jag skulle göra i sommar.
Jag gjorde allt förutom Stockholm/Göteborg och utomlands med mamma.
Inte illa ändå!
 Det här har varit/kommer va det bästa sommarlovet jag haft i hela mitt liv, och dessutom det sista.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0