Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det måste kännas i ditt hjärta på riktigt

Jag är en person som alltid måste veta vad jag ska göra,eller har iallafall blivit sån de senaste månaderna.
Vill helst ha planerat flera dagar framåt för att ha något att se fram emot. Och om det inte blir som jag tänkt mig så blir jag jättebesviken för jag blir så inställd på det.. Eller som nu, jag vet inte vad jag ska göra ikväll eller imorgon så jag har typ panik. Tycker det är skitjobbigt att ha det så. Tankarna kommer ikapp mig om jag inte gör saker hela tiden.
Nu kom jag på att CSI Miami är ikväll så nu blev det bättre haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0