Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

tonight will be the night that I will fall for you


Mål och drömmar:
mål- gå ur skolan med hyfsat bra betyg!
drömmar-
  • Plugga på universtiet,karlstad gbg eller stockholm!
  • bli psykolog eller mäklare (som jag vill nu iaf)
  • flytta till hus med pojkvän.
  • Självklart ska vi ha katt, haha!
  • få 2-3 barn när jag är ca 26-30.
  • gifta mig
  • Umgås med mina barnbarn när jag är gammal
  • och bo tillsammans med min gubbe när jag är gumma!

5 saker jag tycker om att göra:
1. Umgås med kompisar och pojkvän 
2. Shoppa
3. Vara på en riktigt lyckad fest med massa dans och kompisar!
4. vara utomlands!!!!
5. Ha en mysig hemmakväll med några personer och bara ta det lugnt

Musik jag gillar:
Jag gillar det mesta förutom skrik. Men egentligen gillar jag mest lugna fina låtar som gärna betyder ngt för mig.

Låt jag gråter till:
Tayong – Still Missing You
Secondhand Serenade – Fall For You
Howie Day – Collide - Acoustic Version
Adele – Someone Like You

dessa, dock för att de betyder något. Inte för jag gråter varje gång jag hör dem haha.

Vad för slags killar jag faller för:
Antagligen sånna som per ? ;) haha men asså det är lite olika..faktiskt för ''bad boys''. Inte för Per är det men bland annat! Ah men dom ska se bra ut,omtänksamma o allt det där!

Ett beroende jag har:
öhm..Biter inte på naglarna så mkt som jag gjorde ett tag så det är väl ingen vana längre..
Jag gör nästan jämt iordning mig i likadan ordning på morgonen.

Något jag ofta tänker på:
framtiden,fast gillar inte att tänka på den för jag tycker bara det känns läskigt.

Folk brukar uppfatta mig som:
eh ja..jag vet inte riktigt ärligt talat.

Något jag borde bli bättre på:
Bli bättre i skolan och lägga ner mig mer. lättare sagt än gjort!

Min drömresa:
skulle vilja åka omkring lite i världen.

Favorit film och serie:
Film vet jag inte.Och serie..finns så många!! men bland annat one tree hill,prison break,desperate housewives,two and a half men,csi miami osv.

Rädslor:
Hajar och döden ( både att det ska hända mig eller nära o kära)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0