Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

c

det var du och jag.du och jag,kändes det som iallafall.
I somras,hade vi det perfekt,inte för att vi var mycket
och sånnt, vi var bara några få gånger faktikst.
men vi pratade med varandra i telefon ,nästan varje dag.
det var mysigt,jag låg i gräset och kollade upp mot himlen,
och bara pratade med en underbar vän som dig. sådana som
dig finns det få av.
du är en av de bästa,och det borde du få veta,även fast
du aldrig kommer få se den här texten,men äsch.
det känns bra att skriva,så kan jag gå tillbaka till den
här om några år,när jag vill känna den här känslan igen.
men vi har aldrig riktigt vart bra,riktigt nära vänner.
men jag tycker att vi ska ändra på det,men det blir aldrig
av.det känns som att vi knappt känner varandra ibland.
vi känns väldigt olika men ändå, känns det som att du är
den andra halvan, utan dig,saknas det en pusselbit,för att
jag ska bli hel.
jag vill ha dig hos mig,för det är då jag är glad,och ler
extra mycket.
vi har tappat kontakten nu ,eller ja,den lilla kontakt vi
hade,men ja,det är så , när sådana som mig, inte försöker.
jag ska bättra på mig, det lovar jag.och inte ta för givet
att det är hon som ska ändra på sig,för så är det verkligen
inte.
men nu ska det iallfall bli bättre,det kan jag lova mig
själv.
jagälskardig,för du finns alltid där för mig,och det tror
jag att du kommer göra hela tiden,finnas där för mig,när
jag behöver någon att prata med.jag finns iallafall för dig.
men det känns som att du tror att jag inte vill lyssna på
dina problem,men du får gärna dela dom med mig,så du inte
ska behöva gå och fundera på dom själv.
<33
det var du och jag.du och jag,kändes det som iallafall.
I somras,hade vi det perfekt,inte för att vi var mycket
och sånnt, vi var bara några få gånger faktikst.
men vi pratade med varandra i telefon ,nästan varje dag.
det var mysigt,jag låg i gräset och kollade upp mot himlen,
och bara pratade med en underbar vän som dig. sådana som
dig finns det få av.
du är en av de bästa,och det borde du få veta,även fast
du aldrig kommer få se den här texten,men äsch.
det känns bra att skriva,så kan jag gå tillbaka till den
här om några år,när jag vill känna den här känslan igen.
men vi har aldrig riktigt vart bra,riktigt nära vänner.
men jag tycker att vi ska ändra på det,men det blir aldrig
av.det känns som att vi knappt känner varandra ibland.
vi känns väldigt olika men ändå, känns det som att du är
den andra halvan, utan dig,saknas det en pusselbit,för att
jag ska bli hel.
jag vill ha dig hos mig,för det är då jag är glad,och ler
extra mycket.
vi har tappat kontakten nu ,eller ja,den lilla kontakt vi
hade,men ja,det är så , när sådana som mig, inte försöker.
jag ska bättra på mig, det lovar jag.och inte ta för givet
att det är hon som ska ändra på sig,för så är det verkligen
inte.
men nu ska det iallfall bli bättre,det kan jag lova mig
själv.
jagälskardig,för du finns alltid där för mig,och det tror
jag att du kommer göra hela tiden,finnas där för mig,när
jag behöver någon att prata med.jag finns iallafall för dig.
men det känns som att du tror att jag inte vill lyssna på
dina problem,men du får gärna dela dom med mig,så du inte
ska behöva gå och fundera på dom själv.
<33
sommaren -08

Kommentarer
Postat av: c

naw, jag vet att det är längesen, men jag saknar det. & jag kommer aldrig sluta finnas här för dig <3

2011-03-08 @ 20:43:01
Postat av: nichole

saknar det med :( jag var jättelycklig för att jag hade dig haha :')

<33

2011-03-08 @ 20:48:41
Postat av: c

hah, & jag var minst lika lycklig jag med :) men du har aldrig tappat mig<3

2011-03-08 @ 21:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0