Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Tell him its not his fault

Jag vet att jag uppdaterat dåligt..men det får ni leva med.Sov hos Per inatt och han gick upp 7 imorse så jag och katten sov kvar i sängen hehe. Vaknade 11 och drog mig in mot stan,utan smink(!) fixade en grej och sen kollade jag runt lite tills min buss kom. Och resten av dagen har jag bara legat i poolen.Är ensam hemma nu eftersom pappa är i/på (?) Strömstad. Michelle kommer om några timmar eller något och jag är så sjukt sugen på pizzzza,äter aldrig vanlig pizza från pizzerian längre hmm. Så hon ska köpa hem en vera, åt det jämt i stugan när jag var liten, gotttit.
Shit vad jag skriver haha hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0