Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Skriver inlägget bara för att du vill haha.

hejhej....har pms,tror jag...Vart sur 3 dagar på raken typ,i fredags för det var piss väder och allt gick fel.Igår för jag störde mig på en minigrej -.- och idag blev jag så sur på michelle så började gråta haha. Vad är felet på mig xD men ärligt talat var hon dum i huvudet.
Ah skola imorgon då,har försökt att inte tänka på det så vet inte vad jag tycker riktigt haha.Fy för läxorna iaf.
Har egentligen velat hinna med mer saker under sommaren 2011 men det får väl bli 2012 istället!
(vet inte vilka det är på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0