Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

onsdaaaag

igår:fikade på waynes med tilla,lisa o anna igår och gjorde samtidigt våran textkom..drack kaffelatte mys!
sen kollade jag på stan o träffade louise o filippa då :)
hem med ngn buss och sen kom johanna till mig,,snackade lite sen gjorde jag inget spec.
idag ; blev inge spanska.. sen till stan md anna en snabbis,sen träffade jag poya och jag o han åkte hem till hnm,snackade kollade på film, var ute osv!
när jag skulle på bussen satt ahmed,gia och pedram där, åkte til torget o satt med gia o ahmed en stund! sen med 8bussen hem och käkat lite o så . imorgon blir det tjejkväll på mic !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0