Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

ut och galaja!

efter skolan så mötte jag poya och vi tog bussen till stan o mötte lisa. vi tre drog till krp o fixa. sen tillbaka till stan o sa hejdå till poyis och träffa johanna filippa tilla o lisa lite. sen tog jag bussen med johanna hem. duschade o åt lasagne. tog 8bussen till stan o mötte anna,sen mötte vi lisa o tilla o drog till hammarö. 19års fest, va ganskaaa så kul :) lite roligt folk o så! sen tog jag o anna en buss med surya och lisa sandahl till stan o jag o anna drog till mc o käka och prata med typ,zäätah,dege,stockholm o gbg.. :s haha. sen tog vi 1bussen hem och nu så ska jag snart sova! har tagit bort smink o tror jag kan höra min syster komma hem om 20 min.
vill göra ngt imorgon på dagen som jag aldrig bruuuuuukar. får se vart det leder. chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0