Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

ursäkta min franska

hade inställd eng på morgonen fick vi reda på när vi kom dit så jag lisa anna o linnea drog till bella o annas lya ;) jättemysigt o gölligt, käka chokladbollar sen mött vi tilla och drog til wallinders o köpte panpizza och sen tillbaka till lägenheten o värmde o käka dem,sen till historian som vi blev sena till. sen svenska o ngn föreställning i sundsta aula,efter det tog jag bussen till stan själv :( o mötte poya,åkte hem till hnm snacka o kolla på en skräckfilm,mirrors :) sen tog jag 8bussen hm o nyss duschat o ätit ! :D
torsdag blire stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0