Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

so why dont you slide?

sorry för jag inte bloggat.i torsdags åkte jag hem från mamma,vi åkte bil.sen åkte jag o mamma o hämta jonte,så åkte vi hem till mig,kolla lite på tv,snacka o så :) han sov här för det blev så sent.
vaknade fredag morgon o han åkte hem vid 2.
tog en timmes sömn vid 5 ngn gång, sen gjorde jag iordning mig o drog med 8bussen,va med tilla o anna i stan.haha dryyygt, sen drog vi till NWT  på lite fest,men vva inte så kul där XD sen drog vi o martin nygren vidare till ngn annan på marieberg, missade 2bussen så åkte med andreas till stan från marieberg asså och så hämtade annas bror oss,va hemma vid kvart över 3 kanske.
inte så värd kväll men ;p
ikväll gäller det! mohahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0