Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

lite frågor

1. Berätta om första fyllan.

- kanske var 13?va hemma hos mig med lisa.michelle hade tjejfest,hennes kompisar söp ner mig och en buttade mig i badkaret och satte på vattet, jag började störtgrina! hahahhahahaah dör!
2. Berätta om första riktigt kyssen.

- riktiga va med en kille i min klass i 6an,vi körde spk ;)

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
- Daniel såklart HEHE
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
- äldsta 87a, yngsta 94a
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod
- Jao
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende
- hmm venne ögonen eller ngt :p
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig
- olika från person till person.

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
- chris brown helt klart

12. Har du strippat för någon?
- nej
14. Har du snattat?
- nja
16. Den du levt och upplevt mest med
- lisa typ!
17. Hur många har du varit kär i? Vilka?
-  -
18. Käraste ägodel?
-  mobilen <3
19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
- om ngn kom hem till mig o mös hahahah
22. Vad är kärlek?
- pirrigt i magen kanske ;)


om ni undrar vfr ordningen på siffrorna är fel,så tog jag bort de jag inte ville svara på:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0