Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

sovning hos mig !

sofie johanna o carro kom som sagt vid 6.lyssnade på mtv typ,och sen lite chattis hah,with cam you know.
och så färgade vi johannas hår:) inte så jättestor skillnad,men blev snyggt !
och sen gjorde vi tacos vid 8, och sen kom anna,så skrämmde vi henne och hoppade på henne på trappen(6)
hade gjort tcos åt henne oxå,så alla åt! snackade massa om spanien blabla.
sen följde vi henne hem kl 11.
och sen så kom PETTER hahah. vi satt och pratade o spelade kort med honom,sen kollade vi på mtv,och
så stack han hem 01:30 kanske(Y) så somnade vi ehm 3? vet inte riktigt.
vaknade halv 2 gjorde jag o carro idag, johanna o sofie åkte halv tolf för dom skulle spela match.
funderar på om jag ska åka till min moster idag där min lilllebror är (L) länge sen :/ hihi pusss

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, han åkte typ tjugo i tre xp

2010-05-13 @ 19:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0