Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

sova över med sandra och johannnnnna

hej,stack vid kl 8 till gubbholmen och grillade med kompisar,vi var jag,johanna,carro,lisa,filippa,august,jens,peppe,samuel och linda!
tror det bara var dom :D  fast vicky och emelie kom en stund oxå.
satt där och myste ,musik snackade,rökte vattenpipa osv!
sen så tog jag och johanna 12bussen hem ! så gick vi till en lagfest:p
och snackade med sofie och sandra ! sen  gick johanna o jag hem till mig.
och sen hämtade vi sandra hos sofie så skjutsade vi varandra,men det var typ en
gubbe så vi åkte åt ett annat håll.sen hem till mig och spela kort snacka osv..
somnade ca 4 och vaknade 12:) kollat på tv,och nu så stack dom nyss:p
ska snart kolla på michelles dans ! herå

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

hur många gånger ska ja säga ?gubbholmen, inte örsholmen :S

2010-05-16 @ 17:19:54
Postat av: Nichole torén

hhahahhahahha förlåt :/

2010-05-16 @ 18:16:49
URL: http://nicholetoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0