Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

måndag!

tjaaaa (: sov till 10:30 idag,gött de! gjorde iordning mig i typ slowmotion,hhhah. tog 12bussen till mc.där mötte jag sofie o carro. åkte moppe runt lite och sen till lidl för o köpa cola!
sen till skolan kl 1 och hade noprov ;Psen so.
efter det så satt jag i skolan själv i en timme hahaha fail. snackade med johanna i telefonen typ 30 mintuter.
sen kom pappa och hämtade mig och vi åkte och handlade eftersom han ska vara borta en vecka så var vi tvungna att handla massor med mat;p
imorgon åker han;)
herå


Kommentarer
Postat av: carro

fin bild :)

2010-05-10 @ 22:15:08
URL: http://ccarolinemmonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0