Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

klänningarna:D

jag fattar inte egentligen vfr folk läser min blogg..den e så tråkig,inga bilder heller:p
idag så har jag legat ute i solen ett tag,sen kl 2 till farmor o hälsa på henne:) sen till Bv en snabbis.
efter det till planen o kolla 94-95 killarna med johanna o sofie:) sen hem och testade mina nya tre klänningar som kommit :D
alla var jätte fina tycker jag:$ men ska nog lämna tillbaka ena,har ingen andvändning för den:p
såå mja,skola imoron,sista riktiga skolveckan:p

här är den som jag nog ska lämna TILLBAKA

Kommentarer
Postat av: D O L L Y

tack så mkt :)



allt bra me dig?

2010-05-31 @ 09:41:32
URL: http://fashionmodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0