Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

galet.

bababbaba here i am!! :D tjena där:p skolalllaa, no'n kuuuuuul ,haha.nerå ,men efter skolan så..typ fAN,nu kom jag på en sak!!!!shiet,måste springa. ! 1 minut bara. så tillbaka:) var tvungen att göra en sak.
ah efter skolan så sov jag ca 1 timme:) sen har jag ätit LAX MUMS ,hahha,och typ pluggat:DDDDD
imorgon har jag svenskaprov,måste få vg eller mvg på det för att kunna få VG i slutsbetyg XD hhaha,jag suger i skolan :( 7an var jag bra :D:D:D:Dhahahha men då var jag plutt .haha hekjdå
himan!!durutdutututu HIMAN!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fortfarande plutt gosen :D men du är bra i skolan för det! <3

2010-05-27 @ 21:16:13
Postat av: Nichole torén

svar;haha aw :D TACK!

2010-05-27 @ 21:17:30
URL: http://nicholetoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0