Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

fotbollll

stack till annas husvang med carro o sofie :) var där,snackade,spelade kort, musk,myste blalbla :D
sen var sofie tvungen att gå hem kl 12. så jag anna o carro fortsatte kvällen lite! sen somnade vi vid 02:30.
ochnu har jag så himla ont i nacken -.-låg på ngt konstigt sätt.
vaknade ca 10 hahhaha:s och sen så åkte jag hem vid 11:30 duschade blablalb sen stack jag till planen o kollade på gias match med johanna sofie anna o ella:p och min syster ett tag.
sen var den slut så kollade jag på sofie johanna o annas match med SANDRA :D haha,så himla söt :'(
men det regnade så mkt så vi satt typ i en bil med en annan(Y)
kom nyss hem,efter att ha vart på planen typ 4 h -.-
vet fan inte vad jag ska göra idag,ahahah hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0