Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

bildbomb,långt inlägg.

iförrgår(lördags) när jag carro sofie johanna anna kollade film :



igår ;
haha det blev inget med killarna igen-.- har ingenstans  o va.så jag sofie johanna o anna åkte ut till fiskartorp lk 20.00,jag tog med ved osv så eldade vi där, grillade marsmallows och choklad;p jättefint var det,vi trodde det skulle regna,men vi chansade o åkte dit,men det blev vackert istället;)
har massa videos när vi dansar på bord haha,men det får inte läggas ut,så tyvärr;) men lite bilder !

regnbåge ovanför!

idag ; gick upp kl 8 för att va på planen 9.sen fick vi våra grupper,tjejer 7-9 år :)
jag frida och emma ! det gick jättebra med dom,små och söta. ''hålla handen''.
haha, körde lite övningar o lekar osv. och åt i älskade skattkärrsskolans matsal :DD
var där till 15:30. kan väl säga att jag tjänat ihop 200 spänn idag kanske?
imorgon börjar jag 09:30.
när jag kom hem så sov jag.blir väl inget spec ikväll :p

jag skulle egentligen få en tv idag,men pappa sa att han inte ville köpa en för att jag e så dum.
sa att han var cp och dum i huvudet igår,smart nichole!!
juste,min systemkamera e trasig oxå,haha funkar inte alls (N)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild -.-

2010-06-14 @ 20:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0