Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

sunnnnnnnnny

sorry att jag inte bloggat;p igår efter skolan så tog jag hand om barn  på fotbollsskolan med sofie:p galna var dom..:p sen så var jag med lisa resten av kvällen :D gjorde inte så mkt:p typ satte upp tält hahaha,sen så.. sov vi där HÖHÖÖHH. ah på morgonen låg vi och solade:p och hon åkte hem kanske 2?
jag har inte gjort ett skit:p
sen blir det att grilla med några:d tar 7bussen,kan skriva ikväll eller ngt hur det var och vilka som var med :DD
pussssssssssssssssss. sunshineeeeeeeeeeeee is tha shiet !goo
har massa soleksem:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0