Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

SKOLAVSLUTNING -10


det var bilderna från kyrkan (: kommer sakna 9C <33

efter kyrkan så åkte jag hem,åt,sov och sen jobba 1 h med barnen,var med johannes brantefors och hade några tjejer,haha de grät hela tiden och sprang till mamma.. sen göra iordning mig och åka med mamma till örsholmen,sofie hängde med,så lämnade hon av oss. kl va 20.00 då.sen så var vi där,grillade musik snacka.
det var omklädningsrum öppna så vi var där inne oxå.
vi var ;
jag,anna,sofie,lisa,filippa,linda,peppe,larsson,jens,august,samuel,stefan,tilla,gia,fahid,vicky.
frida,emma m, emelie SH o bobbo var där ett tag-
men sen kom typ sos eller vafan det var och sen kom polisen,men de kollade inte i väskorna,men de stod o kollade på typ ölen o cidern som stod på marken,men de var väl där bara för att kolla att vi städade efter oss x)
för dom va kvar när vi gått. kvällen var helt okej ;)
imorgon ska jag anna o calais va vid planen x)

mina betyg; 1 MVG,3VG och resten G :DD
lånade två bilder från louises blogg (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0