Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

planen all long day

tjue !igår så var jag ju med dom jag skrev,gjorde inte så värst mkt,kollade lite film,eller gjorde vi det??straffpoker som sagt,blev inte så farliga straff hhaah.aja,sen åkte sofie vid 1 och pontus vid 2. så sov de andra över här.somnade vid 6 -.- sen upp 11:30.
anna o johanna stack hem,så jag o killarna käkade frukost,sen gick vi till calais och sen bussen (Y)
så fortsatte jag till planen o var där med larsson johanna gia o adam,kollade först när gia o adam spelade och sen på div 2 och sen på mitt lag :)
kom nyss hem och ätit.får se vad som händer ikvälll! herå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0