Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

one lesson

åkte md johannas bror halv 9 idag(Y) sen kollade vi på Bröllopsfotografen med några klasser(: den va slut 11, så hade vi rast till 1. så jag o lisa köpte baugette på sjökvistens och sen satte vi oss vid pråmen o sola/snacka. sen kom johannna ida o flopp (: blablabla.sen gick jag o lisa o köpte hårfärg.skulle prova plagg på bik bok,och det var så lång kö,så vi insåg att vi skulle komma försent till gympan:p så vi tog en lite senare buss till skolan,och la oss vid typ bussshållsplatsen o solade. sen hade vi eng i 40 min,kollade film,ovärt att va i skolan -.- men solen  e najs :D
kom hem och sov:D är ensam hemma idag,så jag har ätit rester från igår,grillat(Y)
imorgon ska jag första vara på fotbollssaken,sen ska jag o lisa göra en sak(H) har en plan, så ska vi sova över och på lördagmorgon e det en till sak,hahah,eller mh:p och kanske grilla lördagkväll? :D CIAO

fläta idag ! men hade inte dom här kläderna:p utan dom blir det imorgon :D

Kommentarer
Postat av: mmautildah

Hej har du fått något sommarlov än :)?

2010-06-04 @ 16:58:13
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0