Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

norrstrand vaaaaaaannnn

idaag så gick jag upp vanlig tid,sen åkte jag o johanna o solade,struntade i musiken som förövrigt var inställd !
sen efter det tog vi 9busssen till skolan,hade spa kollade på film.
sen brännboll på eng, jag var ju såå aktiv :D
sen struntade jag o carro i krådet ,om vi nu hade ngt?? och stack till stan och gjorde ett ärende,haha nerå.
sen till carro en stund och efter det till IP och kollade matchen mot rud :D
och norrstrand vann,wiho! fan vad spännande det var:D
hem med bussen och sen efter ett tag kom sofie,vi snackade en stund och nu läser jag book :D
imorgon e det baaal :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0