Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

mys

igår kom sofie johanna anna o carro till mig mellan 19.00-21.00.åt godis,snacka,film :) taken såg vi.den var bra!!
de fick inte sova över för mig eftersom att jag skulle upp kl 8 imorse,så de gick hem vid 23:30.
imorse upp 8 som sagt och sen till planen så var jag med johanna brännström så hade vi hand om pikastningen-.-drygt, jobbade 3 h, sen var jag kvar där o snacka meed bosse. och kom hem typ nyss,sen blir det nog att se film hos ngn med typ olsson,calais ,bergin,anna sofie johanna,carro?
men vi har nog ingenstans o va,så vi får se :p
imorgon börjar mitt sommarjobb;)
smsa om det e ngt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0