Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

kapiteltrettioåtta

tjenare,efter skolan till stan o skriva på ngt papper, sen tog jag sällskap av niklas och jeanette :) jätte trevligt ! jag gick bakom dom så frågade niklas mig vad jag tyckte om lebbar som gav komplimanger till en..hahah,så så började vår konversation :D sen gick vi mot sundsta och snackade på om allt möjligt :D härliga ! sa hejdå till dom och tänkte att det var sista ggn jag skulle se dom haha . dom trodde att jag var 18 år föresten ;)
sen gick jag hemtill ace, kollade på film blabla snackade lite med mamman,sen till den lilla festivalen eller vad det var och sen åkte jag hem kl 7 och gick till konsum sen hem o kollat på tv, :D ska inte på musiken imorgon ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0