Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

jobbbat klart för i år :D

tjulululuul:)jobbat,match-ledarna mot barnen,typ 60 mot 20 st haha(: hade uppträdande,haha jag emma o calais sög seriöst..stod framför massa barn och bara mimade o dansade,XD
hade oxå vattenkrig,blev jätteblöt :( alla barn var galna.sen när barnen åkt käkade vi ledarna pizza.
alla skulle ha en fråga var om sig själv,ngn pinsam om tex fyllan eller sex,och så skulle man gissa,som en frågesport :DHÖÖHÖ kul,sen glass och efter det hem:) snackade med syrris när jag kom hem,sen läst en tidning :p vet inte om jag ska va med johanna ikväll kanske ? :) LEDIG LÄNGE NU :D men ska nog till mamma snart,funderar på att åka när brorsan åker hem,för han är hos mina kusiner:) så om några dagar iaf,så passa på att träffa mig nu om det blir så att jag åker?.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0