Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

tjena sugerbabes. vaknade typ halv 12 eler ngt,sa hejdå till mamma och michelle vid 11.så kmr michelle om 10 dagar,lite skönt utan henne ;)
inte gjort ett skit idag,bara dator,eller jag gjorde mig iordning mig och skulle till planen men anna var så seg såatt.
ikväll skulle vi va typ 'skattkärrscrew' och några killar,men dom kunde inte x) så jag anna sofie carro johanna ska va hos mig och mysa :D film,baka eller ngt snacka de på.
men nu måste jag städa mitt rum och äta -.- pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0