Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

frågor och svar av ngn random hahaha

Mr. matchmaking.com nyss:
Chaa :D ehh....
1. Vem är Robin?? någon speciell du gillar ;)??
min systers förra kille och min kompis :D
2. Vad käkade du för pizza? hawaii
3. Kännde du av att du blev brunare under solningen?? hahha nej,bara röd
4. Borstade du tenderna efter pizzan?  nej?
5. Gick du upp i vikt efter pizzan?? nejrå :D
6. Har du bra emnesomsättning i din kropp?? huh?
7. vem är Lisa? min bästa vän (a
8. är hon snygg? som faen
9. Har hon finare tänder än dig? jaa
10. är hon brunare än dig? nej (a
11. Hur länge har du och Lisa varit komisar eller vad i är för tillfället. sen dagis
12. Hade ni kul? jaa
13. Had kostade pizzan? 60
14. Vem är Ace? en kompis
15. Vad är förkortningen för?? hans namn
16. är Ace en pojke eller tjej? pojke
17. Har ni 2 haft fysisk kontakt? isåfall " sexuell eller vänskaplig" hah what,vänskaplig?
18. Varför valde du just Here Comes The Sun som rubrik? för det var soligt idag:D
19. Vad för slags äventyr är din syster ute på?? men det var ett skämt,hon hängde nog bara på stan
20. Hur gammal är din syster?? 18
21. kan hon stå på händer? japp
22. �?r hon snäll? inte oftaa
23. Kan jag kasta stenar på henne utan att hon snubblar? det vet jag inte,det får du testa;)
24. Han du säga att du hatar henne utan att hon blir sur? mja
25. Du lade till en ":)" gubbe. Var det för att sprida ett budskap till dina random läsare som jag att du gillar honom?? nej?
26. Gillar Ace och Lisa varandra?? haha nej
27. Har de haft någon fysisk kontakt med varandra? isåfall " sexuell eller vänlig? nej?
28. Varför va inte Ace med och åt pizza? det var ace,inte lisa?
29 Vad åt Lisa för pizza? ingen haha
30. vad kostade hennes pizza? inget?


Kommentarer
Postat av: FILIPPPPPA

HAHAHHAHA, VAFAN ÄRE FÖR FRÅGOR ?!?!?!?!?!..... hahahahhahahahahah

2010-06-01 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0