Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

bilder!

tjenna.nedanför är lite bilder från fredags!
idag vaknade jag 14.00,och sen duschade jag o så kom carro o hämtade mig så åkte vi moppe till planen o kollade fotboll med johanna.pontus ohlsson ett tag oxå. och sandraaa:D träffade även frida hagström<3
sen gick jag hem,och har ätit mat o kollat min nyaa tv;) händer inget spec idag..

fick en ny tv av pappa idag, 40 tum ;)

haha ser konstigt ut när den e typ 30 cm från byrån -.-

Kommentarer
Postat av: louisekihlgren

HAHHAHA skräll att elias tar upp halva sängen, xd

om jag hade vart han skulle jag inte vilja ligga där efter allt som hänt där XD<3

2010-06-21 @ 22:54:10
URL: http://louisekihlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lägg in en personlig text om dig och din blogg här om du vill!


RSS 2.0